Condiţii de returnare piese
În caz de retur acceptat de tip Asigurare/Flota/Altele piesa reclamată se stornează.
În caz de retur acceptat cu penalizare se stornează pentru Societatea de Asigurare/Flota/Altele iar penalizarea se percepe societăţii care a procesat comanda.
În caz de retur refuzat se stornează pentru Societatea de Asigurare/Flota/Altele şi se refacturează pentru societatea care a procesat comanda.
Se acceptă returnarea mărfii cu condiţia ca Cumpărătorul să anunţe intentia de retur în prealabil pe cale electronică prin Webcat/Administrare/Servicii Post Vânzare/Retur şi să primească de la Vânzător pe cale electronică decizia dată:
• în cazul în care este dovedit că Vânzătorul a identificat, a ofertat sau a livrat greşit;
• în cazul comenzilor greşite ale Cumpărătorului, cu condiţia ca Cumpărătorul să anunţe în termen de maxim 24 ore de la primirea marfii intenţia de returnare.
Piesele se vor returna în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la acceptul returului, însoţite de Fişă retur marfă şi Aviz de însoţire a mărfii.
Formularul Fişă retur marfă şi Avizul de însoţire a mărfii trebuie obligatoriu semnate şi ştampilate de către Cumpărător.
Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a modifica decizia dată iniţial, în funcţie de constatările obţinute în momentul recepţiei returului.
Factura de retur va cuprinde şi eventualele "cheltuieli de retur" (care reprezintă cheltuieli generate prin returnare: transport, manipulare, verificare, etc).
Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a percepe cheltuieli de retur conform contractului, dupa cum urmează:
• în cazul pieselor de stoc:
i. până la 20 zile de la data facturarii se acceptă la retur fără "cheltuieli de retur";
ii. între 21 si 30 de zile se acceptă la retur cu "cheltuieli de retur"’ de 10% din preţul de achiziţie;
iii. peste 30 zile se acceptă cu "cheltuieli de retur" de 20 % din preţul de achiziţie.
• în cazul pieselor originale şi a comenzilor speciale: între 0%-50% din preţul de achiziţie, în funcţie de decizia furnizorului respectiv conform prevederilor contractuale între părţi.
Nu se acceptă la retur:
• marfă vândută în promoţie
• marfă neambalată în ambalajul original
• marfă cu ambalaj deteriorat
• marfă care prezintă urme de montaj sau este murdară
• marfă comercializată de alţi agenţi economici
• piese care nu a fost verificate înainte de montare cu privire la interschimbabilitate şi au fost vopsite, sudate, etc.
• marfa returnată fără respectarea prevederilor prezentului contract
• piese originale şi comenzi speciale la care sigiliul este îndepărtat pentru: piese electronice, unităţi de comandă motor, module de comandă, calculatoare, airbaguri, spirale airbag, chei, butuci chei.
Nu se acceptă ca şi retur curelele şi kiturile de distribuţie a căror ambalaj a fost desfăcut, lipit, au sigiliul rupt, sau prezintă urme de intruziune.