Serviciul Hotline Tehnic: suport tehnic eficient prin echipa de ingineri calificați

Autonet Import oferă partenerilor săi produse de calitate certificată, dar și servicii de sprijin, pentru ca activitatea zilnică eficientă, evoluția profesională și dezvoltarea afacerii să fie mereu în parametrii optimi. Unul dintre elementele de suport importante, din portofoliul Autonet Import, este serviciul Hotline Tehnic. 

 

Prin această soluție, clienții noștri beneficiază de date esențiale legate de vehicule, sisteme, procese și de alte informații care pot influența calitatea și viteza cu care o lucrare este efectuată. Serviciul Hotline Tehnic poate fi accesat foarte ușor, în două moduri: din platforma WebCat (click pe butonul Hotline Tehnic din secțiunea Administrare), precum și direct din browser, prin linkul https://hotline.autonet-group.com/

 

De beneficiile acestui util serviciu oferit de Autonet Import, se pot bucura toți partenerii noștri care au un cont de WebCat activ, accesul făcându-se utilizând userul și parola WebCat. Echipa Hotline Tehnic este formată exclusiv din ingineri calificați, care pot oferi răspunsuri atât în română, cât și în maghiară și engleză, și sunt mereu disponibili atunci când le este cerută asistența. Abonamentele disponibile sunt lunare, trimestriale și anuale, însă există și posibilitatea de solicita cazuri îndividuale și în lipsa unui abonament. Toate prețurile pot fi găsite în platforma dedicată.

Platforma Hotline Tehnic se utilizează foarte ușor, intuitiv, pe bază de tichete, iar timpul de răspuns variază de la câteva minute, pentru cazurile simple, până la câteva ore, în cazurile cu probleme dintre cele mai complexe. Datele și informațiile acoperă o paletă largă de soluții: instrucțiuni de montare și demontare, scheme electrice, manuale de reparații, explicații pentru sistemul de distribuție, descrierea codurilor de eroare, cauze și posibile simptome ale codurilor de eroare și multe altele. Mai mult, platforma oferă funcția de istoric tichete, acesta conținând toate cazurile anterioare ale utilizatorului.

 

Așadar, suportul oferit prin serviciul Hotline Tehnic poate face diferența între păstrarea unui client în atelier și pierderea lui, și poate contribui atât la credibilitatea, dar și la competitivitatea service-urilor partenere Autonet Import. Într-un segment în care noutățile și inovațiile se succed în mod accelerat, Hotline-ul Tehnic este soluția mereu la îndemână.